Buket1990 Kızlar 14+6 yız doktor değişikliği yaptım önceki doktorum %52 kız dedi bu hafta yeni bir doktora gittim %51 oranla erkek dedi erkeğe benzetti acaba hangisi doğru ya çok merak ediyorum cuma günü öğreneceğim resim naaıl ekleniyor anlayan var mı?