Deletedmom137 Kızlar çok afedersiniz özür dileyerek soruyorum bunu 17+5teyim sürekli büyük tuvalete çıkma isteğim oluyor ishal vs yok kabızlık var hatta bu durum normalmi anlayamadım hiç böyle olmazdım bebek mi baskı yapıyor acaba
minnakfasulyecim Deletedmom137 Bağırsakları yukarı doğru itermiş büyüyor ya canım. Benim de öyle kabızım gibi 😬
Fatma29 Deletedmom137 bebek çok baskı yapar bende girerim 10 dk sonra tekrar gelir. Kabızlık için kayısı yiyebilirsin bana o iyi gelmişti ve 2 litreyi geçecek kadar şu içmem laızm
Sueda29 Deletedmom137 bu haftalarda sürekli lavabodaydm ne biyere gidebiliodm ne bişey dakka başı gidiodum canm.şuan 26+3 üm yine var ama okdr çok değil
elif00000 Deletedmom137 ben çok su içiyorum heralde ondandır diye düşünüyorum gündüz gece sürekli lavabodaym😁😁
Deletedmom137 minnakfasulyecim ay kız günde iki üç kere çıkar oldum hatta ne yesem direk kosuyorum korktm bende😂
Deletedmom137 Sueda29 idrarım bi bardak su içsem zaten anında gelıyodu bide bu 🤭🤭🤭 basur problemim var zaten😂😂
Sueda29 Deletedmom137 ben geceleri yatmıodm hiç çnkü lavaboya gidip gelince yine geliodu lavabo ihtycm..çok su içiodum bide ..ama okdr bunalmştmki lavabodan..şimdi yine var ama çok değil tabi haftam ilerledikçe eminm ki yine olacak