Merhaba 21+3 haftalık olduk sıkıntısız bir hamilelik geçiriyordum yani doktorumun her kontrolümde herşey yolunda demesinden yola çıkarak bu şekildeydi gecen ay ki kontrolumde bebegimin kafasi aşağıdaydı korkmuştum çok ve bunun korkulucak bisey olmadıgını herşeyin normal olduğunu ve pozisyon degiştireceğini rahim duvarımın kalın oldugunu dile getirdi taki bu ay ki kontrolume kadar bebeğim yine aynı yerde toplanmış ve kasıklarımı zorlamaya başlıyordu sabahtan öğlene kadar hastanede ultrosana girip duruyordum doktorum tedirginlik içinde napıcağını şaşırmış bir şekildeydi hemen bir detaylı ultrosana girmem gerektigini ve sonuctalari ona gostericegimi söyledi gun içinde hemen istanbula geldik eşimle ve farklı bir doktora muayene oldum ve doktorun bana dediği şey şuydu düşük riski taşıyan bir gebelik yaşıyorsun rahim duvarın 20 mm ve doktorun seni hiç uyarıp bir önlem almadımı diye söyledi bebeğimin durumu gayet iyidi ama sıkıntısı olan bendim hemen düşük yapmamam için ve rahmini rahatlatacak igneler ve serümlar takıldı meger benim bu süreçte uzun yola gitme, iş yapmak ve ayakta durmam yasak olmasi gerekiyormus bir kac saat hastanede izleme alındim sonra eve geldik detayli ultrosana pazartesi gunü giricem ve işte ozaman icim daha rahat olucak onceki doktorum için koca bir hayal kırıklığı ve kücük bir cana nasıl olurda umursamaz davranır aklım almıyor.