Ozge_28 Tecrübeli deneyimlemiş anneler bana fikir verebilir mi hangisini alayım? Bir de cam şişe mi plastik mi
198723 Ozge_28 bence hazır bugün indirimde bide 22 sinde avent ürünleri biberonun küçüğünü cam büyüğünü natural pp almak gerek
Yusufakardes Ozge_28 avrnt koku yapıyor chicco kullandım chicconun herşeyşnden memnunum cam tavsiye etmiyorum kırılıyor bebeğin büyüyünce eline veremiyorsun ağır taşıyamıyor chicco akıtmıyor bebek çektikçe geliyor koku yapmıyor tavsiye ederim
Yusufakardes EymenTuana çok memnunum ben gerçekten alıştırma bardağını da oğluma chicco aldım me akıtma ne koku
Ask_H Ozge_28 philips avent natural aldım canım biri yeni doğan biride büyük aldım 2 tane e bebekte indirim var ordan alabilirsin açıklamalarda yazıyor herşey canım içine sineni al derim ama herkes philips avent ten çok memnun