Merhaba anneler size bir şey danışmak istiyorum 40+3 haftalık hamileyim ve bu ay 3. Kontrol ücretini ödedik biraz fazla oldu açıkcası ama sağlık olsun 10 günlük muayene süresi içinde Doğum gerçekleşirse son ödenen ücret Doğum ücretinin içinden düşüyor mu bilgisi olan varsa yazabilir mi internette konuyla ilgili bir şey bulamadım