27+3teyim. Son bir haftadır falan bebeğin hareketi yuzde 50-60 azaldı diyebilirim. Kontrolüm on gün sonra. Ancak önceden aşırı hareket eden, hatta beni hoplatan bebek bu sıralar tek tük ve hafif şekilde hareket ediyor.24 teyken haftasına göre suyu biraz az demisti. Ama şuan ne durumda hiç bilmiyorum. Sizde de bu haftalarda azalma oldumu