Ben de henüz biberon almadım ama dün Kiinde diye bir marka keşfettim acaip bişey .. bir çok aparatı var ve bu sayede her marka göğüs pompası ile uyumlu poşetleri var bu markanın . poşeti direkt pompaya takıp dolduruyorsun ve sonra aparat sayesinde o poşeti biberon yapabiliyorsun . Biberonu da anne memesi gibi , bebek çekmeden süt gelmiyor . acayip bayıldım ürünlere .
emzik ise çok araştırdım ve Bibs marka aldım . Bence çok iyi