Esme Kızlarrr merhaba , medipolde Canan veya Esra hanıma gidenler muayene esnasında ultrason cihazının markasına dikkat ettiniz mi ? Medipole geçmeyi düşünüyorum da eski hastanemde ultrason cihazı Samsung idi ve oldukça teknolojikti . Medipolde bu dediğim doktorlarınki nasıl ?
Ae12_3 Ben normalde medical parka gidiyorum bajar hanıma ama yeni açıldığı için merak ettim 18.haftamda docent ılan esra hanıma gittim ben hem hastaneden hemde doktordan pek memnun kalmadım henüz tamamlanmamış oda da benim yattığım yerden bakabileceğim bir ekran dahi yoktu birde garip tepkileri vardı doktorun eşim de hekim benim o bile yadırgadı anlayamadık bebeğin cinsiyetini 13.haftada bahar hanm kesin kız demesine rağmen emin değilim tekrar bakarız vs dedi ben hastaneyi de doktoruda yetersiz buldum ve doktoeun bakımı ve hijyeni benim için çok önemli o yüzden pek beğenmedim ama diğer doktoru bilmiyorum
Nefesimmom Ae12_3 ve bende inan gitmeyi dusundum oraya canan hanima merakimdan ama hastaneye guvenemiyorum
Gokcedag Ae12_3 cok cok haklisiniz, gerek cihazin eski olisu, gerekse dr tepkisi bana da asiri geldi. Dogum icin ne kadar guvenilir orasi bilinmez, hala ortadan cikan kablolar, beton yigini vs oldugu icin
Kismett Ben esra hanima gidiyorum ve cok memnunum bnm kriterlerime uygundu. Ki 2 farkli sehirde doktor aramis biri olarak . Cihaza dikkat etmedim acikcasi ama ultrason kagidinda voluson p6 yaziyordu yanlis hatrlamiyorsam.
Ae12_3 Canan hanımı bilmiyorum ama benim ikinci çocuğum tecrübeli sayılırım o yüzden belki de bana garip geldi istekleri ve davranışları bahar hanımdan çok memnunum 🥰
taslan Pendikdeyseniz kesinlikle Medet bey i tavsiye ederim mukemmel bir doktor kendi muaynanesi de var remedy hastanedinde de dogumlarini yaptiriyor fiyatlarida cok uygun ilgisi de inanilmaz sakinlestirici
Nefesimmom taslan remedy hastanesi tam fiyasko canim sakin gitme iki bebegimi de orada kaybettim tum hepsi rezil insanlar drlar ezberci eger oraya devam etseydm kizimida alamicaktm kucagima Allahin sevdigi kuluymusum
taslan Yaaa bunu bilmiyordum suan cok tedirgin oldum ben doktorumdan cok memnunum annem bile kardeskme de bana da hamileyken medet bey e gitmis 30 yillik bir doktor ama hastaneyi bilmiyordum hic hastane de muayne olmadim doktorum kendi muaynanesine gidiyorum