Kizlar bugün adetimin 5.günü doktora gittim yumurtalarım tembel olduğu için klomen verdi onu kullanicam 5 gün. Aralik ayinda da kullanmiştım ama şehir dışına gitmek zorunda kaldım ilaç boşa gitti. Klomen kullanip hamile kalan var mı?
Bide eşim ikiz istiyor onun için iğne varmış galiba duyanınız var mı