Tubina Safra asitleri 7.3 ALT 82, AST 37 çıktı, henüz doktora kontrole gidemedim, bu değerler çok yüksek mi? Kolestaz mı demek oluyor? Bebeğe zararı olur mu bilenler cevaplarsa sevinirim.
Aleyalmina Tubina canm benmde oyleydi vitamini bıraktm kan ikacınıda hiç bi ilacı içmedim 2 haftada düştü ddgerler normale
Deletedmom3 Tubina benimde ast alt normal sali gunu safra asidi testi verdim onu bekliyorum sizin kac gunde cikti sonucunuz
civcivimmm Aleyalmina vitaminler kaşıntınyapar mı ben 12 haftalığım ama 2 haftadır kaşıntım var alt ast normal çıktı ama ben kaşınıyorum kafama kadar d vitamini folik asit falanniçiyodum vitamin olarak
Tubina Aleyalmina ben 3 haftadır hepsini bıraktım, 2 haftadırda değerler hep aynı çıkıyor hala düşmedi
Tubina Beyzanur1995 vitamini bıraktıktan ne kadar sonra düştü bende bıraktım ama hala aynı, beslenmenizi değiştirdiniz mi? Onla alakası var mı acaba
Beyzanur1995 Tubina evet degistirdim et ürünlerini pek yememeye çalıştım.o siralar abartmistim birazcık çünkü.1 ay sonra gittiğimde düşmüştü
Tubina Beyzanur1995 kaç haftalıksınız bu arada, biz sona yaklaştık 37+2 bundan sonra yükselmesi risk oluştururmu acaba
Beyzanur1995 Tubina 25+6 haftalığız biz.düşmezse doğum gerceklesir diye biliyorum zaten siz riskli dönemi atlatmışsınız doğsa da sıkıntı olmaz bence