https://imgyukle.com/i/nHtOMp Arkadaşımın testı hamilelik varmı sızce ☺️???
mrvakf50 Merhaba. Bence vardır.İkinci çizgi silik görünüyor.Hayırlısı olsun inşALLAH🤲
mrvakf50 bence de var çok yeni
mrvakf50 bn ikinci çizgiyi görüyorum hayırlı olsun bnce 😊
benimde böyleydi şuan 38.haftafayiz🙈😂
Genelde pozitif oluyo cnm silik olunca