Sizi çok iyi anlıyorum bir pco lu olarak. Üniversitedeyken öğrenmiştim pcolu olduğumu ve o günden beri içimde bir yara olmuştu hiç olmaz sanıyordum imkansız gibi geliyordu o kadar ki hamilelik belirtilerime rağmen test yapma gereği duymadım başka rahatsızlıklara yordum şimdi bir aydan az kaldı bebeğimizin doğmasına.. ve tedavisiz doğal gebelik... inşallah size de nasib olur eşinize karşı mahcup hissetmeyin lütfen bu bir suç değil imtihan ikinizin imtihanı... tedavi yollarını denediniz mi denemediyseniz mutlaka araştırın ve bulunduğunuz şehirdeki en iyi doktora gidin. Doktor çok etkili bu konuda evlendikten sonra aylardır adet olmadım diye gittiğim doktorun yüzüme acıyarak bakışını unutmuyorum verdiği ilacı da yarım kullanıp bıraktım tabi doğru bişey değil ama o ilaca hiç gerek yokmuş ki tevekkül teslimiyet sabır ve stresten uzak durmak bunlar en başta sizin vücudunuzu dinlendirecek şeyler.. rabbim bu muhteşem duyguyu en hayırlı vakitte tattırsın size