Hilal04 bende cok istiyordum esimin dogumda yanimdaolmasini fakat medipol hastahaneleri kabul etmiyor malesef ozel hastahane olmasina karsin assiri sacma son zamanlarim bilseydim kesinlikle baska bi hastahaneye giderdm boyle guzel bi ani esimle birlikte yasamak bebegimizi onunla birlikte karsilamak isterdim buarada medipol hastahaneleri.disaridan fotografcida kabul etmiyorlar kendi fotografcilari varmis vede diyorlarki.mesai saatleri disinda cagrirsaniz zarti ek ucret 150 tl daha aliriz hayatmda bukadar paragoz insanlar gormedim sanirsn o ddogrtucak kendi doktorunu istersen arti 1000 tl vs vs. dedgm gbi tum bunlardn son zamanlarda haberim oldugu icin degstrme imkanim olmadi ama sizin bilginiz olsun oraya giden veya gidicek olan varsa eger. ay konuyu mereden nereye tasidin amma dolmusum hee 😄hayrli geceler