Hilal04 benim de eşim doğumda yanımda olacak ikimiz de çok istiyoruz bunu üstelik doğumdan sonra bebeğin hem anneyle hem de babayla ilk teması çok önemli ne kadar erken olursa aradaki bağ o kadar kuvvetli oluyormuş eskiden sadece anne ile ilk temas önemli diye düşünülüyordu oysa babanın da o anlarda olması çok değerli