Lamia65 Merhaba Hamile olan Annişler Bebeğinizin sağlıklı gelişimi için gün içerisinde ne yiyorsunuz? Mesela elma,yogurt bebek için sağlıklı diyorlar.
Tatlisannedilekk Lamia65 meyve kefir yoğurt süt ceviz fındık kuru üzüm kuru kayısı yiyorum kahvaltıda mutlaka yumurta peynir tüketmeye çalışıyorum zaten iştahım çok açık bu aralar😊
Pembepanterr Lamia65 süt yoğurt portakal fındık kahvaltıda haşlanmış yumurta muz yemeye çalışıyorum bunları canım 😊
Deslem Süt içiyorum balllı gündüz mutlaka meyve yiyorum. Yumurta oluyor kahvaltılarımda ekstra birsey yapmıyorum bi ara ceviz fındık kuru üzüm yiyordum onu azalttım bende
Lamia65 Deslem Umutevi Mrvfndk Yenianne_ Tatlisannedilekk turkan_26 Pembepanterr vtsr12 sokomel Teşekkür ediyorum😘
Mrvfndk Kizlar kabak çekirdeği de kilo aldrrms vitamn varms icinde su an ne old ggunu unttm da bizim bagmzdan annemgl yaprdi onu yiyom bu ara iyyms . Ceviz yiyemez oldm bu ara onu yiyorm
Yenianne_ ben 10+6yim yiyemiyorum ne guzel yiyebiliyorsunuz yumurtayi zaten hic yiyemiyorum malesef bulantidan sütü de nesquik tozla icebiliyorum anca meyve yiyebilirsem meyve 😔
turkan_26 Yenianne_ üzülme ilk zamanlarda bende yumurta yiyemiyordum doktor şu anda kanından besleniyor sana illa şundan şu kadar ye demiyorum ama birazda olsa ye dedi proteinini alsın dedi süt içemiyorsan yoğurt ye yedi yani anlayacağın elinden geldiğince bir çeyrek kadar da olsa herşeyden yemeye çalış inan düzene biniyor zamanla 🙏🏻 Allah yardımcın olsun 🙏🏻🙏🏻
Yenianne_ turkan_26 insallah hamileligimden buyana hic yumurta yiyemedim zaten normaldede severek yiyen birisi degildim sütü zorla iciyorum onuda nesquikle karistirip yogurt cok nadir uzuluyorum yiyemedikce sagolasin canım
Umutevi Her gun 2 yumurta 2 bardak sut ceviz findik gun icinde muz sebze bakliyat et dongusu her gun sirayla.gece maden suyu elma .(bazen diger meyve cestleriyle)