Bende 9+4 um. Kendi hazirladigim hic bir şeyi yemek istemiyorum sabahları iştahsızlık oluyor. Kasik ağrıları bazen oluyor bazen kesiliyor. Göğüs uçlarım acıyor ve büyüdüler 🙈hep yorgunum hep uyumak istiyorum. 18inde kontrolümüz var heyecanla o günü bekliyorum 😍. Bende kasık bölgem şişmeye büyümeye başladı hatta çatlama bile başladı sizdede olan var mi