ozlemoz13 Kızlaaar kaç kilo aldınız? Bebişler kaç kilo kaç cm? Şeker yüklemenizi yaptırdınız mı? Artık neleri yapmakta zorlanıyorsunuz? Bel ve sırt ağrılarınız ne durumda?
Sinem67 ozlemoz13 4 kilo aldım. 65 kiloyla basladım. Bebegin boyu 25+3 de 779 gram boyu 31cm Di. Suan 25+5 olduk. Seker testi yaptrdm cok sükür cıkmadı. Ama enfeksiyon cıktıı🙄
Sinem67 ozlemoz13 bel ve sırt agrım da cok. Egilirken zorlanıyorum artık coraplarımı zor giyinyrm. Sürekli tuvaletteym.
Topraksmom ozlemoz13 25+5iz biz de 10 kg aldim 🙈 bebis 25+2de 951 Gr 30 cm di , şeker yüklemesi yaptırdım birşey çıkmadı şükür , idrar yolu enfeksiyonum varmış antibiyotik kullanıyorum , belim ve sırtım biraz yürüyünce ya da sabit yatınca çok ağrıyor 😔
Sueda29 ozlemoz13 26+3 üm 13 kg aldım bebeğim 885 gr 33 cm .eğilip doğrulmakta zorlanmaya başladm şeker yüklmsi yaptrdm şeker çkmadı canm
ozlemoz13 Sinem67 maşallah canım, bel ve sırt ağrıları da hepimizde var sanırım ona da dayanıcaz mecbur ☺️ enfeksiyon da çoğu gebede oluyormuş galiba
ozlemoz13 Sinem67 bende az önce kontrolden çıktım 24+6yız 800 gram olmuş bebişim, ben 8 kilo almışım şimdiye kadar 🤦♀️ şeker yüklemesi de bugün yapıldı pazartesi alıcam sonucunu bakalım ne çıkıcak ☺️ benimde sırt ve bel ağrılarım çok fazla
ozlemoz13 Topraksmom ay maşallah canım, enfeksiyon için bol su tüketmek lazım ama yine de hamilelikte genelde oluyormuş. Bel ve sırt ağrıları içinde az önce doktorum mutlaka her gün süt içmen lazım dedi
zeynep_2020 24 te 690 gr dı şuan 26 olcaz bel ve sırt ağrım yok çok şükür sağ bacağım kasılıyordu doktor kalsiyum verdi geçti bu aralar iyi gidiyor şükür ama artık eğilmek kalkmak zorluyor
ozlemoz13 Sueda29 maşallah canım, bende eğilince karnımda ciddi ağrılar oluyor artık. Büyüdü bebişler 🌸
Bugleminannesi ozlemoz13 25+2 de 930 gram 33 cm di pamuk kızım ,😊 şuan 26 haftalık olduk. Şeker yüklemesi yaptırdık bişey çıkmadı . Bel sırt ve kasık ağrım çok. Egilmeyi bırakın sağdan sola birinin yardımıyla dönüyorum . 3 kilo almışım şuana kadar
ozlemoz13 Bugleminannesi ay maşallah bebişe canım, sende çok az kilo almışsın helal olsun vallahi 🙈 ağrılara da dayanıcaz mecbur, doktorum her gün düzenli süt içmen lazım dedi ağrılar için
Minikbezelye ozlemoz13 54 kilo ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum. Bugün tam 25 haftalık olduk. 23+6 dayken boyu 30-35 cm arası dedi kilosuda 665 gramdı. şeker yüklemem sonucum 148 çıktı 50 gr yüklemede. Pazartesi 100 gr yükleme bidaha yapılcak. Riskli bulunduğu için. bel ağrılarım var , sol kasıkta batma çok oluyor , ayakta cok duramıyorum eğilirken bende zorluk çekiyorum. İlerisini düşünemiyorum artık. Şimdi böyleysem
ozlemoz13 Minikbezelye maşallah bebiş uzun olucak canım ☺️ ilerisi içinde olumlu düşünücez artık napalım 😂🙈
yesim-5271 Biz de 25+2 de gitmistik doktora 800 gram 31 cm boyunda oğlum. Seker yüklemesi yaptırdım cok şükür bişey çıkmadı. 10 kilo aldım bu süreçte 59 ile başlamıştım. Şimdi 25+4 üz:)
Bayaz1995 ozlemoz13 24+5de 705gram,30sm-di Kendim 14kilo aldim🤭49la hamile kaldim 63üm🤣,şeker yuklemesi yapmatim cunki aclik tokluk sekerim normal cikti gerek kalmadi,sirt agrim yok,bel agrimda fazla ayakta kalinca oluyor
ozlemoz13 Bayaz1995 maşallah bebişe canım, baya zayıf hamile kalmışsın ya ondandır bence sonra eski haline dönersin sen 🙈