bir_pasa_annesi Kızlar size bu son 4 5 hafta gecmiyor gibi geliyor mu yoksa zaman bir tek bana mı durdu sezaryen olacam son 4 en fazla 5 haftam var zaman bir türlü gecmiyor
Beyzagkk bir_pasa_annesi evet valla zaman geçmiyor ben de 33 deyim gün sayıyorum 😁 kaç kilo kaç cm bebeğin neden sezaryen olacaksın buna karar vermek için erken değil mi ? Benim ilk gebeliğim çok fazla bilgim yok
Seymasrbyk bir_pasa_annesi aynen bende 33+1deyim gün sayıyorum geçmesi için gece 12 olunca bir gün geçti diye seviniyorum 😂23 Mart gibi sezeryan olucam sabırsızlanıyorum artık
Ececik07 bir_pasa_annesi benim de 5 hafta var 33+3üm. Uyku falan hiç yok zaten ara ara 1-2 saat. Ağrım çok oluyor. Sezaryen olacağım ben de aynı rüyalar da sürekli doğum oluyor suyum geldi mi diye gidip gidip bakıyorum:) herkes aynı şeyleri hissediyor demek ki
bir_pasa_annesi Birde zaman yaklastıkca hep bir düşünce hep bir korku var rüyalarıma giriyor artık ya doğmadan bişey olursa aman leke mi geldi aman sumu oldu vs vs
bir_pasa_annesi Beyzagkk kac cm olduğunu bilmiyorum ama kilosu 32 haftalıkken 2100 gr dı benimde ilk gebeliğim bundan önce rahimde perde vardı ameliyat olmustum ondan dolayı sezaryen yoksa doktorum sezaryen taraftarı degil ama mecbur olacak
bir_pasa_annesi Seymasrbyk aynen bende 12 yi bekliyorum her gün🤣 23 mart mı doktorum daha durdurabilirsek 1 Nisan diyo ama bebeğe baglı o zamana kadar durmayabilirde diyo
bir_pasa_annesi Ececik07 aynen yalnız değilmişim☺️demekki hep korku var siz neden sezaryen olacaksınız bende de agrı cok sırt kaburga catı kemiği agrısı ne ararsan var
Ececik07 bir_pasa_annesi ben isteğe bağlı olacağım. Normal doğum yapmak istemiyorum zaten kaldıramam muhtemelen:)