Burakelaa bende 36 haftam bitmek üzere sanki bebek her an çıkacak gibi hele dışarı çıkmayanm hemen lavabo arıyorum 30 dakika da bir birde benim ilk doğumum sezeryan olduğu için baskı oldukça dikişlerim patlıcak gibi oluyor diyebilirim canım ama az kaldı çok şükür 2 mart a günümü de aldım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah