Bana saglık ocağındaki hemsire bebegin uyusa da sen en gec 1,5 saatte bir uyandırıp meme ver yenidogan bebekler ac olduklarını anlamıyolar sekerleri düsüyo uyuyolar dedi. Emmek hem cabuk toparlanmalarını saglıyomus hem de anneyle bagını güclendirirmiş yorulucaksınız biraz ama naparsın 🧚🏻♀️