Size bir şey sormak istiyorum Şu an 38+2 yim. Göbeğim hala yukarıda. Tahmini sürenin dolmasına çok az kaldı ama oğlum bir türlü aşağı inmedi. Doğumdan önce bebek aşağı iner göğüs kafesini rahatlatır deniyor ama benimkinde hiç bir ilerleme yok.İyice korkmaya başladım. Acaba benim gibi olan var mı ? Doktorum normal doğum olucak dedi ama bu gidişle kanala inmezse sezaryene dönücek gibi geliyor. Korkuyorum..!