Baby-25 kızımın doktoru cok memnunum tekden hastanesıne gectı erdal cakmak adı onerırım mutlaka
agzında kızarıklık vardı kızımın alerjı dedıler gezdıgımız doktorlar onu yedırme bunu yedırme emzıkten demıslerdı erdal beye gıttık en son (oncedende doktorumuzdu ama ona gıtmemıstık nedense bılmıyorum) odaya gırdık dırekt bakıp agız egzaması dedı ve ıkı gunde verdıgı ılaclarla gecırdı