Syma95 Kızlar yeni uyandigimda özellikle parmaklarımı açıp kapatırken aciyor agriyorda .29+5 haftadayim . Needen olabilir ?
Naz1988 Syma95 bendede oldu canım benim kople sol elım parmaklarıma kadar agrıyodu hastaneye gittim hamilelikten dedi hormonlar yüzünden agrı kesici alabilirsin dedi baska ilac içemezsin dedi doktor
Mom2892 Syma95 şişme olduğumdan ağrıyor muhtemelen. sonradan geçiyorsa önemsiz ama gün içinde devam ediyorsa sorun demişti ebe bana. yani bu haftalardan sonra şişme ödem normal sayılıyor, soğuk su iyi gelirmiş, normalde de bol su için
Selenayaydinli Syma95 benimde aynı 39+1 olduk dün gece bir uyandım parmaklarım kasılmıştı resmen 🤷♀️
Mesbas Karpal tünel sendromu hamilelikten kaynaklı bir şey bi ilaci falanda yok bende aynisini yaşıyorum magnezyum içerek biraz hafifletebilirsin
fadimeozbas @Syma95 Gece uyandığımda üstümü bile örtemiyorum o ağrıdan gün içinde hafifliyor ama 🤦🏻♀️
Esrntltrn Bende de aynı sıkıntı var malesef ben kendime dikkat ettim d vitaminimi icmeyi ihmal ettigimde oluyo icersem o gece rahat ediyorum