merveugurlu Bebeğim aşağıya ınmış dogum kanalına mı girmiş oluyor kızlar ? Sormayı unuttum doktora . ayrıca göbeğimin üst kısmında kırmızı kırmızı noktalar ve yanıyo başına böyle bir şey gelen varmı
Zeynep06 merveugurlu benimde karnımın üst kısmı ara ara kaşınıyor ve yanıyor bende merak ediyorum neden diye 36+6 yım