Daisy16 Arkadaslar merhaba, Catlak , bakim kremi veya vucudunuz icin yaglardan kullanan var mi? Hangi marka, neyi onerirsiniz? Ben 20+4um . Henuz baslamadim kullanmaya.
SunaKzl Daisy16 Canm neler kullandım ama fayda etmedi çatladı. O çatlaklar senin vücuduna alakalı.Mesela mide hacmin büyükse bebek genişledikçe çatlağın olmuyor ama küçükse ne kullanırsan kullan çatlıyor.Ben mesela vazeline,hakikî zeytin yağı,badem yağı denedim ama geçmeyince geçmiyor çatlıyor yani.catlasin bırak çocuğunun hediyesi olsun doğunca çözümleri var kullanırsın...
Yakamoz__gul Daisy16 benim kardeşim babe çatlak kremi kullandı çok memnun kaldı bende ondan alcam. Eczane fiyatı 200 lira. Hamilelikte 3-4 tüp gidiyor. Bide yanına frei öl yağ alcam Watsons tan oda 50 lira gibi birşey. Cildim çok kuru zaten çatlaklarım var bolca nemlendircem artık
Kubrabhn90 Daisy16 ben lierac kullanıyorum çok memnunum çok rahatlatıyor karnımı anında kaşınmayı alıyor onun yanı sıra susam yağı falan da sürüyorum arada iyi oluyor
Yakamoz__gul SunaKzl bende öyle düşünüyordum ama kardeşim catlamayinca bu düşüncem degisti. Babe kremi eczacı arkadaşı önermiş kendiside onu kullanmış kardesimde hiç catlamadi
sukranaslier Yakamoz__gul bende freo kullanıyorum sadece karnıma sürüyorum karnımda hiç çatlak yok çok şükür kalcalarım göğüslerim çatlamış 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Dün annem farketti mosmor olmuş
Sum50 Daisy16 her ne yaparsanız yapın genetik yatkınlık diye bir şey var maalesef 😞 ben tedbiri bırakmamak lazım diyerek mustela kullanıyorum 18. Haftadan beri güzel gayet normalde tanesini 120 tl alıyordum en son eczaneye ikili paket 160 tl olarak geldi onu aldım
FilizMert Haftadan itibaren Dalin bebe yağını (içeriği avokado, badem, zeytinyağı) duştan sonra kullanıyorum. Bazende sebamed baby losyon duşta kullanıyorum, şu anda bir sıkıntı yok.