Merhaba ben esentepe hastanesine Gönül Doyran'a gidiyorum.Fakat hayat hastanesi yeni binaya geçti ve gerçekten güzel ve temiz bir hastane olmuş.Eşimin müşterisi olan medikalci hijyen açısından medicabil veya hayat hastanesini önermiş.Medikal malzemesi satıyormuş esentepe hastanesine ve diğer hastanelere.Digecegim şu ki hayat hastanesine Nazmiye Şentürk'e gideceğim iyi de anlatılıyor.Giden memnun olan yada olmayan arkadaşlar sizden yorum bekliyorum.Simdiden teşekkürler.