EbruIrmakAhmet asyaa15 canım ben daha 22 haftalığım bendede oluyo ama resmen gaz sancısı kasıklarıma kadar vuruyo seninkide gaz olabilir sadece geceleri oluyo sanırım benimde akşama doğru oluyo çünkü
asyaa15 Selinglr nası alıyorum gazı anlamıyorumki hepde koruyorum kendimi ama. Artık zorlanmaya başladım belim falan agrıyor
EbruIrmakAhmet asyaa15 gazdır o zaman canım benimde oluyo hiç gaz çıkarmıyorum şişiyorum davul gibi sancı yapıyo bide