Kızlar 38+6 haftalık hamileyim şuan , sezeryan kararı aldığımızdan dolayı 18.02.2020de(39+2 haftalıkken) doğum yapıyorum Allahın izniyle❤️🙏🏻Dualarınızı eksik etmeyin,kendim yurtdışında (Kanadada)yaşıyorum,annemler gelck bugün Allahın izniyle bana yardım için 1ay Kanadada bana destek olcklar🥰🙏🏻Çok heyecanlıyım.,2ci doğumuma rağmen .Ilk bebeğim (oğlum)zorunlu sezeryan olduğu için kızım için de sezeryan kararı aldık...Şubat anneleri sizde şafak kaç?