Kızlar sarıkamışta yaşıyorum burdaki devlet hastanesinde muayeneye gidiyorum ikili üçlü dörtlü testler kars merkezde yapılıyor yaptırdım çok şükür iyi cıktı. Şu an 16+4 oldum çok fazla agrım ve akıntım olduğu için doktora gittim ve ikili testimi sordu bana bende yaptırdım çok iyi cıktı doktorum 3 ve 4lu teste gerek duymadı dedim. Sonra üçlü test içinde olan bir testten bahsetti fsh mi fsm mi tam hatirlayamadim o an aklim karistigi icin galiba ve icime bir kurt düştü bu ne için diye bir bilgi de vermedi bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz lütfenn