Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim geceden beridir uyuyamıyorum bel ve kasık ağrılarımdan dolayı şimdi birde sol bacak ağrısı eklendi çok kötüyüm dayanamayacak derecedeyim duşa falan girdim sıcak iyi gelir diye ama nafile normalde haftaya gitcektim doktora böyle olunca bugün gitmeyi düşünüyorum.. belki aranızda aynı ağrıyı yaşayan vardır fikir vermek ister ne yaptığına dair diye sormak istedim?😔 korkuyorum bir yandanda bebeğime birşey olucak diye🙏🥺