Dun doktor aciklik muayenesi yaptigindan beri belimde tıpkı adet olacak gibi bir ağrı var. Ağrının sancı aralığı yok ama sanki devamli ağrıyor arada oturusumu değiştirince geçiyor gibi oluyor. Kasiklara da vurmadi sadece belde ama endişe ediyorum ya gerçek sancı ise bilenler beni aydınlatabilir mi? :(