Btln Kızlar selam doğum hikayemi yazacağım , sezeryan ile doğum yaptım bebeğim yanımda uyuyor cok güzel bi duygu sorularınız varsa cevaplayabilirim
isimsizbebek Btln ah bende dün aynı şekilde doğum yaptım. İnanası gelmiyor insanın ne güzel de uyuyorlar
Prenses001 Btln Rabbim analı babalı büyütsün hayırlı evlat olur inşallah gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi 😊🌸