Aysebnem Merhaba kızlar su aralar çevremden o kadar duyuyorum ki aman goguslerine dikkat et ben emziremedim kanadı vs diye. Sogan ,balik yagi,instagramda satisi olan gümüş kapaklar vs daha basima gelmeden tecrubeli annelere sormak istedim.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aysebnem kesinlikle göğüs ucunuza bakimini yapin ben umursamadim bisey olmaz diyr dogum yaptim bir hafta icerisinde catladi kopacak derecesine geldi suan oglum 80 gunluk ama yine yara oldu hatta kanadi bu sefer ilk defa böyle olmustu krem surmeye baslayin bide bana hemsirem emzirmeden önce sutunuzle ovun demisti NaimeYilmaz seyydac simdiden saglikli dogumlar nasip etsin Rabbim sagsaglim kucaginiza alin insallah 😊
NaimeYilmaz Aysebnem ıncıa bitkısel catlak kremı ve gogus ucu kremını set olarak almıstm catlak kremından ınanılmaz memnunum 2-3gun nemlı tutuor ınsallah gogus kremıde aynıdır 7.ayda kullanmaya baslayn dedıler bana alırken
seyydac Ben de lansinoh krem aldım 7aydan sonra kullanmaya başlayacağım. Göğüs uçlarının emzirmeye hazırlanması için başlamak gerekiyor mus tecrübeli annelerden öğrendiğim kadarıyla🙂
Aysebnem seyydac evet bende ayni sekilde duydum aman dikkat et dedi herkes o yuzden birde buraya sormak istedim. Doktoruma gittigimde sorcam ama deneyip memnun kalinan bisey varsa bilmek istedim
Aysebnem NaimeYilmaz sagolasin canim arastiriyim bi bende o markanin el sabununu vs kullanmistim dogal içerik bakalim bu nasil
deletedmom26 Ben de yine bu forumda okumuştum Doğumdan yaklaşık bir hafta önce göğüs ucuna ve çevresine sadece kahverengi kısma kına sürün çatlamaz diye onu yapmayı düşünüyorum en doğalı ve zararsız olanı