Ve bugun sevgili doktorum oğlumun dogmayacagını söyledi 😬😬içimde hala oturur pozisyonda beyfendi, kafası gögsümün altında.. ilk defa doktorumm sezaryan yanlısı bir şekilde konuştu, dönerse döner dönmezse artık 1 martta alırız dedi, olmaz dedim bari 03.03 dogumlu olsun dedim 😀