Güzel anneler, hamişler ve anne olmak için dua edenler; herkese iyi geceler... bir kaç zaman önce post açıp dua istemiştim. Eşim iş nedeniyle Irak’a gitti. Sağ Salim dönsün kavuşalım diye dua istedim hepinizden, Allah razı olsun eden herkesten. Şimdi görevli olduğu yerden havaalanına geçiyor Allah nasip ederse yarın öğlen gibi kavuşacağız. Zaten huzursuzum diye uyuyamıyordum bir yarım saat uyumuşum onda da kötü rüya gördüm iyice huzursuz oldum. Şimdi zaman geçmiyor. Buraya yazayım dedim. Ne olur dua edin; karnımdaki oğluş babasına sağ Salim kavuşsun 🙏🏻