Sıra bana da geldi.ben koşa ve öz yazacağım.Şuan hastaneden yazıyorum.14 Şubat günü kayınvalidemle doktor kontrolüme gittim.39+4 haftalıktım.Doktor ultrasyonda bebeğin suyunun bittiğini ve hala yukarda olduğunu,daha fazla bekletemeyiz dedi.Spinal sezeryana alalım dedi.Nst ye girdim kalp atışları gayet iyiydi.Öğleden sonra yatışım yapıldı.Saat 17:00 de ameliyata alındım.Tabi ki çok heyecanlıydım ilk olmasına rağmen korkmadım çok sakindim.Ameliyata hep dua okuyarak girdim.Hiç bir şey hissetmiyorsun zaten uyuşukluktan kaynaklı.Bebeğimin sesini duyduğum ve gördüğüm o anın tarifi yok.Sezeryandan sonra epey ağrım oldu.Odaya geldiğimde hemen sütüm geldi.Sorun yaşamadım şükürler olsun.Herkesin bünyesi farklı tabi ki.Bazıları üşür baş ağrısı olur bende onlar olmadı.Sezeryan olacaklar Hiç korkmayın.Sürekli okuyun.Sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.