Valla canım ben 24 haftalık hamileyim iki gündür çok koşturdum dün hiç hissetmedim belime de bi ağrı girdi bide yolculuk yaptım 1 saatlik gece ağlaya ağlaya bi oldum bebeğim hareket etmiyo bişey oldu diye eşim korkma bişey yok dediyse de yok ağlayıp durdum sabah hemen doktora gitcektik ki kahvaltı yaptım tatlı yedim sırt üstü yattım baktım tekmelemeye başladı oğlum niye telaşlandırıyorsun beni bu kadar diyorum 😍😊 İnsan ister istemez tedirgin oluyo bende sendenim yani 😊