Esen22 bende aynı sebepten 10 gun yattim hastanede bebek döndü ve baş aşağı baskı yapıyor kendi tehlikesi yok ama su sızıntısı yapti Nst de sancılar vardı ve daha 29 haftalikti o zaman, 4 doz ciger gelistirici yapildi sancı kesici ilaç antibiyotikle doğumu durdurdular şuan 33 haftaliğim en fazla bi 3 hafta daha gider dedi doktor beklemedeyiz