Herkesin de başlıkta belirttiği gibi bende belirteyim sonunda ben de doğurdum arkadaşlar 🙈doktorumla 37.haftalarda sezeryan gününe karar verdik çatı darlığı hemoroid olduğu için biraz normal doğum sıkıntılıydı benim. 1 hafta kaldı 3 gün kaldı son gün derken beklenen gün geldi çattı. Sabah 8 de hastanedeydim gelir gelmez hazırlıklarım başladı saat 8.45 de aşağıya indirmek için odaya geldiler sondamı ameliyathanede taktılr normal de oda da takıyorlardı ama ben çok direttim çünkü çok korkuyordum ameliyat hneye indik herşey yolundaydı bir anda uyudum uyandım uyandığımda saat 9.25 di ve çok ağrım vardı odaya çıkana kadar çok ağrım var diye çok ağlayıp sayıklamışım sonrasında zaten hep babamı istedim oğlumu sordum iyi mi diye ağırlarım hala çoktu ağrı kesici yaptılar hemen bacaktan sonra oğlumu getirdiler kucağıma verdiler benim orda ne ağrım kaldı ne başla birşeyim eşim ben ağlarken oda koridorda çok ağlamış sonradan söylediler herkes bir heyecan bir sevinç oğlumu emzirdim sütüm çok şükür hemen geldi ağırlarım tabi ki var ama inanın ilk başlarda sanki hiç kalkamayacak gibi oluyorsunuz ama sonrasında herşey yavaş yavaş oluyor şimdi çok şükür miniğim Yanımda o boncuk gözlerle hep bana bakıyor 🙏 rabbim doğuracak olan arkadaşlarıma şimdiden hayrlı doğumlar nasip etsin 🙏 anne olmak bambaşka bir şey 🥰🙈