Herkese merhabalar ne kadar çok sevinmiştim hiçbir şey olmadı diye oysa bir haftada hayatım kabusa döndü 36 haftayız ve karnımın altı çatladı üstelik deli gibi kaşınıyor uyutmuyor açıyor ne yapabilirim lütfen yardım edin. Lierac,gliserin, bebek yağı kullandığım ürünler