Sumeyye_g Busenoyan evet sola yatmak önemli ama sağ tarafa da yatıcağısın sürekli solda yatarsan buda bebek için riskli sağ sol dengeli tutman lazım gece uyurken zaten ister istemez pozisyonumuz değişiyor
Eva41 Busenoyan daha bu konuyu geçen gün doktorlarla konuştum sol tarafa uyuyorum sürekli ama bel ağrısı tutuyor birden dedim oda solada yat sağada ama genelde hamile bayanlara sırt üstü yatmayı önermiyoruz dedi bende hata ama ben hep uyanırken sırt üstü uyanıyorum diye söylendim oda güldü dedi onu sende belirleyemesin bende olur öyle şeyler diye
Prenses001 Busenoyan 4. Gebeliğin istediğim tarafa yatıyorum o özellikle yemeklerden sonra geçerli iki tarafın pekte birbirinden farkı yok
gorkem_ Busenoyan ben internette Banu çiftçinin gebelikte yatış pozisyonu videosunu izlemiştim. Siz de bakabilirsiniz. 24. 25. Haftalara kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz diyor. Bir sorun olmazmış. Sonraki haftalar için sola ya da sağa yatmak gerekirmis. Gece ister istemez sırtüstü yatabiliyoruz. Onu engellemek için de belimizin arkasını ufak bir yastıkla destekleyebilecegimizi söylüyor. Bana mantıklı geldi.
ipekgul %99 sol taraftan giden kan akışıysa sağda%98 dir ddedi doktorm canm. Bnm sağ tarafm 2 gebeliğimde de çok ağrıyodu hep sağıma yattm hiç bişi olmadı çok şükür
Ceylizm Bende sağa yatıyorum. Sola yatmam gerektiğini biliyorum ama dayanamıyorum Sağa dönüyorum . Gözümü açıyorum sağdayım. Artık eşim geceleri müdahale eder oldu o döndürüyor beni. Ah kızlar hamilelik gerçekten çok zormuş.....
Ruhsuz Sol tarafım çürüdü resmen, arada ben de sağa dönmek istiyorum ama dönmek Bi işkence zaten... Ah benim minik kelebeğim sana bir şey olacak korkusu uykumda bile etkiliyor beni😍😍Rabbim hepimize Saglıcakla kavuşmayı nasip etsin İnşAllah 🤲🤲💓
Mercan__ Sola yatmaktan kulağım bile ağrıdı 😀Sol tarafım eziliyor gercekten. Sağa yatınca acıyo, yatamıyorum o yüzden. Bazen solum ezildi diye dönüyorum sıkıntı olur mu ki. Ben de bunu arastircaktim konu açılmış.☺️
Eva41 Mercan__ yok canım doktoruma sordum bende sürekli sola yatıyorum ağrı yapıyor dedim oda sürekli sola yatacaksın diye bir kural yok sağada yat solada biz sadece sırt üstü yatmayı önermiyoruz dedi bende şunu düşünüyorum çok eskilerde bu bilgi yaygın değildi doktora da gidilmiyordu kim nasıl rahat ederse öyle uyumuştur bence 😇
Kulilk_1 Mercan__ forumun en guzel tarafı muzdarıp oldugun ınsanlar gorunce rhatlıyosun sadece bende degıl ozaman normal bısıy dıyosun😊bndede aynı bazen sol kulagım ates fıskırrcasın agrıyor oyşe bı sızıkı uylumdan uyandırıyor ama butun agırlıgın altnda saatlerce kalmasndan sanr. Yanı normal bı durum ama agrısıda anormal gecene kadar😊
Elifduyguk Eva41 ay bence de yaaa onceden taraf yoktu :) ben de sag ve sol tarafa yatmaya calisiyorum ama sirt ustu uyaniyorum :) sirta yastik falan fayda etmiyo yastigi sirtimdan alip ona sarilip sirt ustu yatmaya devam ediyorum sabah bi kalkiyorum yastikla duygusal bagim var :) yani hayirlisi ne diiim :)
Filiztugrul_07 Ikizlerime hamileyim ne sagima nede soluma yatabiliyorum doktorum yari yan pozisyonda yat dedi tam yatma dedi ... Gerci geceleri uyuyamiyorum ama soluma yatmaya calisiyorum 😊