Kumsaln_annesi Kızlar 19+3 hamileyim. Göğsümde sürekli süt dolması gibi sızı oluyor ve sıvı bisey akıyor. Bu 1 aydır falan var. Çamaşırmda süt akmış gibi leke oluyor. Normalmi bu durum. Erken değilmi daha 🤔
azizeguneyy Kumsaln_annesi Bunun erkeni geçi yok aslında. Şöyle bi durum var mesela Allah korusun diyelim ki erken doğum yaptın. Gerek 19 haftalık gerek 25 haftalık ol ama doğumdan sonra göğüs ile sağma yapılınca göğüsten süt geliyor. Allahın bi mucizesi..
Meltemkd Kumsaln_annesi bende de öyle oluyordu hala devam ediyor çok erken başlamıştı, 28 haftalık olduk hala lekelenir sütyenim. Doktor bunun normal olduğunu söyledi. Anneminde böyle olmuş hamileyken. Kimisinde oluyor kimisinde olmuyor sen göğsünü sıkma sakın yeter canım..
Yagmurferdic Kumsaln_annesi sadece göğüsünle oynama ucunu vs sıkma mesela doğumu tetiklediğini söylemişti ebe. Hatta son haftalarda badem yağıyla yada krem alırsan ov ucunu hafif çekerek hem uçlar çıksın yara olmasın hemde dediğim gibi doğumu tetikliyor diye