Evet arkadaşlar öncelikle şunu belirtmeliyim ki çok zor bir normal dogum hikayem oldu etkilenecek bir yapınız varsa okumadan geçin 🙋🏻♀️ 13 şubat sabahı hafif kahvemsi bir akıntım oldu. Bunun üzerine doktoruma kontrole gittim. Doktora vardım lavaboya gireyim bir dedim kanlı sümüğümsü bir akıntı daha gördüm doktorum açıklığıma baktı 4 cm direk hastaneye geçin doğum başlıcak dedi. Hastaneye gittik yatırdılar açılmam durdu sancım yoktu sunni sancı verdiler 1 2 saat sonra açılmam 8 cm oldu doguma aldılar 12 de dogum haneye girdim ıkınmalar başladı sunni sancı eşliğinde tabi ıkınıyorum olmuyor 3 4 saat gecti tık yok oğluş gelmiyor yorgunluktan susuzluktan tüm dengem şaştı gücüm sıfır. Acıklığım tam ama sonuç yok. Doktor bir güzel kesti beni tabi benim oğlan hala gelmiyor en son iki ebe üstüme kollarıyla bastırdı onlar eşliğinde ıkınmaya devam ettim. Ama dünyanın en kötü anıydı benim için resmen ışığı gördüm geldim. Saat 8 bucuk gibi oğlum doğdu. Ama ben ölümden döndüm. Baya dikiş yedim. Doktorum herkes ben dogurunca derin bir nefes aldı ve doktorum bugün hala dogumumun etkisindeydi. Şimdi dikiş agrılarım arada gelen karın sancılarım ile ugrasıyorum. Allah herkese kolay dogum nasip etsin. Ben cok zor atlattım.