22haftalik gebeyim doktorumu degistirdim bursada otuyorum yeni bir doktor buldum suanlik iyi kendisi 22m haftalık gebeyken ayrıntılı ultrason istedi bugun baska bir hastanede yaptirdim cok kötüydü cihaz mi ne bilmiyorum renkli ciktisinida veremediler adam bir tuhaftı bi hic 22 haftalik gibi degil dedi şaştım kaldim hiçbişey de aciklamadi mal.gibi para dönüyoruz neden boyle oluyor anlamadim başına gelen var mi acaba yada kagitta ne yazarsa suphelenmeliyim bu arada bursa hayat hastanesi pismanliktir birdaha gitmeyi düşünmüyorum