Guldenece_2525 40+0 olduk uygulamaya göre doğum eylemi gerçekleşti.ama bende hiç belirti dahi yok varmı benim gibi olan kızlar?
Guldenece_2525 Deletedmom137 39+5 de gittim kanala inmiş dedi doktor bugün yarın olur dedi ama tık yok nişanım bile gelmedi