Erken doğum riskin varsa yapıyorlar bugün hastaneye gittim çok ağrım olduğu için iki kere serum taktilar nst de kalp atışlarını ve sanciyi ölçtuler ve ciğer geliştirici iğne vurdular 2 doz bugün vuruldum 24 saat sonra 2doz daha yapicaklar eğer serum verdikleri halde kasilmalar vs devam ederse yatış yapıyorlar yoksa evde dinlenin diyorlar ilk cocugumda da erken dogma riskim vardı onda da ciğer geliştirici iğne vurmuslardi ve 34+5 haftalık doğmasına rağmen solunum problemi çekmemişti yani iğnenin baya faydası var şimdi 33+3 haftalık hamileyim bebeğim 2 3 hafta daha dayansın sonra korkmayacagim biraz kilo alsın bira daha gelişsin içeride diye dua ediyorum ve hep yatıyorum 29 haftamdan beri.