Merhaba kızlar 😉
Dogum hikayelerini severek okurdum.Şukur sira banada geldi. Doğum yapali 12 gün oldu. Ancak kendime gelip yazabildim. Normal diye gidip sezeryanla sonlanan hikayemi inşallah sıkılmadan okursunuz.☺ kizimla normal doğumu beklerken zaman geçmek bilmiyordu. Artik 40. Haftamiza girmiştik ve ben hala hic dogurmayacakmis gibi geziyordum. Her an sancim olur diye de esimide yanimda gezdiriyordum. Hafiften yalanci sancılar oluyordu ama halen doktor kontrolumde ne sanci ne acilma gozukuyordu. Son kontrolumu oldugumdada sancim yoktu. Doktorum haftaya yine gel, merak etme 42.haftaya kadar zamanimz var diyordu. Bzde sabirla kizimizi beklemeye basladik. 1 şubat cumartesi gecesi kasiklarimda bir agri basladi. Önceleri hafif ama dakikalar geçtikçe siddetlenen bir agri.10 dakikada bi agri kasiktan giriyor. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. O 10 dakika biraz uzaniyorim sonra yine başlıyor. Neyse o geceyi uykusuz gecirdim. Kayinvalidemlerle yaşıyorum. Sabah ona söyledim ama acele etmedim acemilik olduğu icin halen belden sancinin girmesini bekliyorum. O gün yine gün boyu sanci çektim. Esime de mesaj atıyorum askim her ihtimale karşı hazirlikli ol. Bak bugün olmazsa yarin kizimizi kucagimiza aliriz diyorum. Esim telaslaniyir felan. Neyse aksam oldu geçmiyor. Gece oldu yok ağrım geçmiyor. Yok bugunde bana uyku yok diyorum. Bir yandanda doktor eltim var ona yazıyorum ne yapayim diye. Sanci siklasinca artik dayanamadim esimi kaldirdim kayinvalidemu kaldirdim dayanamıyorum artik gidecegim dedim. Gece 3 buçukta esimle hastaneye gittik doktorumuzu aradik o da geldi muayene etti 3 cm acilmam varmış. Gittiğim hastane doğumu yakin bir ilçede yaptığı icin doktorumu kayinvalidemu de alip yola düştük. Doktr daha 3-4 saatimiz var dedi. Allahtan ki ben doğum olacağını anlayip kisisel temizliğimi banyomu flan yapmistim.😁 doktor suyumu patlatti bi taraftan nst ye bagliyim sancida çekiyorum. Bi de ne görsün bnim minik kiz kakasini yapmış
Acil sezeryna almam lazim dedi. Yarim saat icinde sezeryana alindim. Yarim saate de minik kizimi kucagima aldim. 3 subat sabah 5.30 da guzel kizim minnacık dunyaya geldi. Hep ben yemisim kizima yedirmemisim 😄
Kilo biraz az olunca solunumda sıkıntı yasadik bes saat solunum cihazına bagli kaldi ama şükür hicbir sikintisi yok ve suan yanimizda uyuyor. Hakkinizi helal edin cok uzun oldu.
Allahim isteyn herkese cocuk nasip etsin