Fatma_24- 3 ay önce bi düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim 5 haftalık çok korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan v düşğkten sonra sağlıklı hamilelik yaşayanlar yazabilir mi 😒
Ummugulsum_44 Fatma_24- doğruluk payını bilmiyorum ama arkadaşımda düşük yaptı doktor da düşükten sonraki hamilelikler daha sağlıklı oluyor gibisinden şeyler demiş içini ferah tut kötü düşünme inşaAllah sağlıcakla kavuşursunuz bebeğinize
Hanife06 Fatma_24- canım bende ilk bebeğimi 8+5 te kaybettim aradan 3 ay geçti tekrar hamile kaldım şuan 37 haftalık hamileyim ve her şey çok güzel gidiyor Allahın izniyle🤲içini ferah tut inşllh sağlıkla kucağına alırsın yavrunu 😊
Sumeyye_g Fatma_24- ben de düşük sonrası hamile kaldım aynı riski yaşadım Allah’ıma bin şükür atlattık iyiyiz doğumumuza az kaldı rabbim sağlıkla sizede nasip etsin inşallah
Kizimmmm Fatma_24- düşük yapan herkeste aynı korku oluyo emin ol. Ben de iki düşük yaptim. Şimdi 31+2 olduk kızımla 🤲
Fatma_24- Hanife06 amin inşallah çok dua ediyorum sbah akşam dilimden düşmüyor ,, Sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻💐
Fatma_24- Sumeyye_g ne güzel moral oldu bana Hapinizden Allah razı olsun inşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz 🤲🏻
Ayseyu Fatma_24- ah o korkularımız 9 haftalıkken kalbi durdu benim bebeğiminde şimdi 12 haftadayız dr gitmeye korkuyorum Allahtan midem çok bulanıyoda öyle içim ferahliıyor içini ferah tut dişünme öyle seyler canım
elftlvr Fatma_24- bende sizinle aynı duygulari yaşıyorum 1 önce yaptim test yaptim cift cizgi çıktı ama kan testini bugun verdim Pazartesi çıkacak ve kese görünmedi 😞 rabbim yaşatmasın bidaha 🙏🏻
ozlem_sngl Fatma_24- herkesin vücudu farklı canım bilemeyiz ama ben ilk bebegimi düşürmüştüm 3ay sonra hamile kaldim sorunsuz doğum yaptım aradan 5 yıl sonra tekrar düşük yaptım bu sefer supriz oldu 2 ay sonra tekrar hamile oldugumu öğrendim şükür bi sıkıntı yok 8 aylik olduk bile icini rahat tut kisacasi allah ömür verdiyse gelir bebeğin
Momof2child Hic aklna kotu seyler getrme ..bende ilk aylar cok korkardm her doktora gidisimde kalp atisi varmi.iyimi diye sorardm simdi biraz tedirginlym azaldi benn 9ay sora kaldm Allaha cokkk sukur ....hersey yolnda cok sukur