Doğum kişiye özeldir birinin çok iyi geçer diğerinin çok kötü bilemezsin değer mi bebeğini riske atmaya? Eğer bir risk faktörü varsa bence anne adayları normal doğumda diretmemeli hem bebeğin sağlığı için hemde kendi sağlığınız için nasıl bebek ters gelince tıpış tıpış seseryan oluyoruz onun gibi düşünün bu zorunlu olarak düşünün