Firdevs56 Sevgili anneler size bir sey sorcam Ben 1.5 aylik kizim var kakasinı 5ve 6 günde anca yapiyor bide geceleri bazen aşırı zor uyuyor ki bazen cok kolay bende fitil kullaniyorum fitilin zararı varmi kullanan varmi yardımcı olurmusunuz😊😊
1prensesannesi Firdevs56 bilmiyorum ki bem hiç fitil kullanmadım hep masaj ve gaz ilacı fitil çok zor kalmadıkça kullanma
ElifimAlim Firdevs56 bnm bebeqmde oleydi 10 qune kadr norml yine de doktorunzla konusun tabi ama bnce fitil kullanmayn bunyesi ona alisir snra. Kendisi yapmakda dahada zorlanir
Duygukc Firdevs56 ablam hergün bi tane genelde geceleri fitil atardı 2 hafta kadar bu böyle sürdü fitili yiyince bebiş mışıl mışıl uyur rahatlardı 2 hafta sonra bebeğin huyları değişti çok sakin bi bebek oldu bizimkine fitil yaradı doktprda bi sorun görmedi 👼🏻👼🏻
DlstM Firdevs56 cnm bnm bebeğimde öyleydi zmnla düzelir inşAllah bn zeytinyağı koyuyodm mamasına emziriyosan eğer d vitamininede olabşr 7 günü geçerse dra götürün ama.
Firdevs56 1prensesannesi gaz ilaci kullaniom 3 tane kullandim edio 2ve 3 gun sonra fayda etmio fitilide muhtac kalmadigim sürece kullanmiom
Kivilipastaa Canım fitil kullanma lütfen hele uykuya geçmesi için hiç kullanma 1 buçuk aylık daha çok ufak bide
Blossom Firdevs56 anne sütü alan bebeklerde 10-12 güne kadar normal. Fitil verirseniz alıştırırsınız, düzenini bozarsınız bebeğin. Vücut kendiliğinden dışkılama yeteneğini kaybeder.
Blossom Firdevs56 Evet. Sık kaka yapmaması çok normal. O yüzden bebeği fitile boğmayın lütfen. Mide bağırsak florasını da bozarsınız.